In-house opleidingen

Opleidingen op maat van uw medewerkers of klanten

Als professionele organisatie moet u mee met de uitdagingen van uw sector. Stilstaan is immers achteruitgaan, ook voor uw medewerkers! Opleidingen zijn dan ook hét middel bij uitstek om u en uw medewerkers bij te scholen, zowel in uw vakgebied als op vlak van soft skills en sectorgebonden juridische onderwerpen.

Daarnaast wordt klantenbinding en een persoonlijke aanpak steeds belangrijker. Een klantenseminarie met één van onze docenten, over een door u gekozen thema is een leuke manier om uw klanten meerwaarde te bieden.

Wat behoort tot de mogelijkheden?

Op zich kunnen wij van elke opleiding in ons reguliere aanbod, een in-house op maat creëren. De Confocusexperten passen de inhoud aan, naar de wensen en noden van uw publiek. Ook onderwerpen die in de lijn van de expertise van onze sprekers liggen, behoren tot de mogelijkheden. De opleiding wordt dan volledig op maat samengesteld.

Heeft u een vraag, of wenst u de mogelijkheden te bespreken, twijfel dan niet om contact op te nemen met Karel. Wij denken graag met u mee.

Categorieën

Milieu en Ruimtelijke Ordening

De werking van het omgevingsloket: praktische uiteenzetting door een ervaringsdeskundige

  • Wetgevend kader
  • Tips & tricks bij de aanvraag van de omgevingsvergunning
  • Een vergunningsaanvraag voorbereiden en opvolgen
    welke zijn de do’s en don’ts? Voor welke valkuilen moet u zeker oppassen? Hoe kan u een vlotte afhandeling van uw dossier bewerkstelligen?
  • Het Omgevingsloket
    Een rondleiding doorheen de digitale aanvraag van ingedeelde inrichtingen en activiteiten (IIOA). We nemen u mee tot in de donkerste krochten van het digitale loket en laten u zien op welke wijze u zich best door de uitgebreide vragenlijst van de aanvraag worstelt. Ook tonen we u op welke wijze u het procedurele verloop van de aanvraag kan opvolgen en hoe u inzage krijgt in de uitgebrachte adviezen en bezwaren.
  • Wijzigingen ten overstaan van de analoge aanvragen
    Wat zijn de mogelijkheden, wat is digitaal verplicht, wat is de toekomstvisie van het loket?

De opleiding van deze morgen werd heel erg gesmaakt door onze medewerkers. De inhoud was heel relevant, en het werd boeiend gebracht. Ook de achtergrondinfo die verklaart waarom bepaalde zaken al dan niet in het loket zitten, was een meerwaarde.

Ine Arits, Verantwoordelijke discipline milieu, Groep IDEWE

Een zaak voor alle advocaten

Deontologie

Rechtsplegingsvergoeding en gerechtskosten

Cassatietechniek

Collaboratieve onderhandeling en bemiddeling

Business development voor uw advocatenkantoor, de advocaat als ondernemer

Projectmanagement voor de advocaat: het klassieke business model versus de nieuwe realiteit

De commercieel juridische management assistant

Time management voor advocaten: de juiste work-life-balance!

Bedrijfsopleidingen

Ondernemings­verzekeringen

Verzekeringen: een noodzakelijk kwaad. En toch: als het noodlot toeslaat verwachten wij dat een schadegeval vlot afgehandeld wordt. Maar pas dan duiken vaak de problemen op. Problemen die in veel gevallen vermeden konden worden.

Intellectuele eigendom

Meester Pierre-Yves Thoumsin is advocaat bij de balie van Brussel die hem als specialist in intellectuele rechten erkende. Tijdens de opleidingen gaat hij dieper in op de voornaamste IE-rechten, onderscheidingstekens en het merk, clausules in IE-overeenkomsten en nog veel meer.

Overheids­opdrachten

Overheidsopdrachten voor werken, leveringen en diensten vormen een belangrijke bron van inkomsten voor bedrijven. Deze markt succesvol binnenhalen vereist echter bijzondere expertise. Tijdens deze opleiding wordt uiteraard uitgegaan van de nieuwe wetgeving overheidsopdrachten, zoals sedert 30 juni 2017 van kracht.

Praktische workshops

Debiteurenbeheer: uw klant betaalt niet, wat nu?

Time management: efficiënt omgaan met uw tijd!

Wat ik zelf doe, doe ik beter! De kunst van het delegeren.

Omgaan met verbale en non-verbale agressie.

De manager en change: weerstand ombuigen en verandertrajecten begeleiden.

Functionerings- en evaluatiegesprekken: stimuleer de ontwikkeling van uw medewerkers.

Customer excellence in denken en doen: maak het verschil op de markt.

Tell me and I forget.
Teach me and I remember.
Involve me and I learn.

Benjamin Franklin

Pin It on Pinterest

Share This