Bedankt / Merci

Wij hebben het formulier goed ontvangen

Voeg aub administratie@confocus.be toe aan uw mailbox-contacten en kies ‘Afzender nooit blokkeren’. Zo vermijdt u dat de automatische bevestigingsmail in uw spamfolder terechtkomt. 
Kreeg u toch geen bevestigingsmail?  Heeft u vragen?
Contacteer Nicole Bouchot via nicole@confocus.be of op 011 75 41

U schreef in voor een LIVE webinar?

1. U krijgt een automatische bevestigingsmail -zoals gewoonlijk- met meer informatie.
2. U krijgt een (éénmalige) mail van het E-learningplatform
(Enkel) bij uw eerste inschrijving voor een (on demand of live) webinar krijgt u bijkomend ook een (éénmalige) mail van ons E-learningplatform met de vraag om een account aan te maken. 
Bij een volgende inschrijving voor een webinar krijgt u deze mail niet meer.
Zodra uw account geactiveerd is, kan u via de hoofdpagina van Confocus -rechtsboven- naar het E-learningplatform “My E-learning“.
3. De webinars waarvoor u inschreef vindt u in “My E-Learning”.
4. Log een 10-tal minuten voor aanvang van de LIVE webinar in op het platform!

U schreef in voor een ON DEMAND webinar?

1. U krijgt een automatische bevestigingsmail -zoals gewoonlijk- met meer informatie.
2. U krijgt een (éénmalige) mail van het E-learningplatform
(Enkel) bij uw eerste inschrijving voor een (on demand of live) webinar krijgt u bijkomend ook een (éénmalige) mail van ons E-learningplatform met de vraag om een account aan te maken. 
Bij een volgende inschrijving voor een webinar krijgt u deze mail niet meer.
Zodra uw account geactiveerd is, kan u via de hoofdpagina van Confocus -rechtsboven- naar het E-learningplatform “My E-learning“.
3. De webinars waarvoor u inschreef vindt u in “My E-Learning”.

U schreef in voor een VIRTUAL CLASSROOM?

1. U krijgt een automatische bevestigingsmail -zoals gewoonlijk- met meer informatie.
2. Een virtual classroom vindt plaats via een ander e-learningplatform dan onze LIVE en ON DEMAND webinars. Daarom krijgt u daags ervoor een login of link toegestuurd (u logt bij een virtual classroom dus niet in via het gebruikelijke e-learningplatform op onze website!)

U gaf zich op als geïnteresseerde?

Wij houden u vrijblijvend op de hoogte als de seminar of webinar beschikbaar is.

Betalen met de KMO-portefeuille

OPGELET! Een subsidieaanvraag kan vanaf de datum van inschrijving tot ten laatste 14 dagen na datum van de (klassikale) seminar of het volgen van een webinar ingediend worden. Het inschrijvingsgeld exclusief 21% btw is gelijk aan het projectbedrag van de opleiding. Dit vindt u terug bij elke opleiding onder de rubriek kostprijs. U hoeft dus niet te wachten op de factuur om uw aanvraag via de kmo-portefeuille in te dienen. Meer info over de kmo-portefeuille.

Nous accusons bonne réception du formulaire.

Veuillez svp ajouter administratie@confocus.be aux contacts de votre boîte e-mail et cochez ‘Ne jamais bloquer l’expéditeur’. Ceci afin d’éviter que l’e-mail de confirmation automatique n’arrive dans votre courrier indésirable. Vous n’avez pas eu d’e-mail de confirmation ? Vous avez des questions ? Contactez Nicole Bouchot par e-mail à nicole@confocus.be ou par téléphone au 011 75 41 02

Vous vous êtes inscrit à un webinaire EN DIRECT?

1. Vous recevez un e-mail de confirmation automatique – comme d’habitude – contenant plus d’information.
2. Vous recevez un e-mail de la plateforme E-Learning
(Uniquement) lors de votre première inscription pour un webinaire (à la demande ou en direct) notre plateforme E-learning vous enverra un e-mail (unique) vous demandant de créer un compte personnel.  Dès votre seconde inscription, vous ne recevrez plus cet e-mail. 
Après l’activation de votre compte personnel, vous avez accès à a plateforme E-Learning par le bouton d’accès (“My E-learning”) de la barre de menu. 
3. Vous trouverez le(s) webinaire(s) séléctionné(s) dans votre plateforme E-learning (“My E-learning”).
4. Connectez-vous une dizaine de minutes avant le début du webinaire à la plateforme !

Vous vous êtes inscrit à un webinaire A LA DEMANDE?

1. Vous recevez un e-mail de confirmation automatique – comme d’habitude – contenant plus d’information.
2. Vous recevez un e-mail de la plateforme E-Learning
(Uniquement) lors de votre première inscription pour un webinaire (à la demande ou en direct) notre plateforme E-learning vous enverra un e-mail (unique) vous demandant de créer un compte personnel.  Dès votre seconde inscription, vous ne recevrez plus cet e-mail. 
Après l’activation de votre compte personnel, vous avez accès à a plateforme E-Learning par le bouton d’accès (“My E-learning”) de la barre de menu.
3. Vous trouverez le(s) webinaire(s) séléctionné(s) dans votre plateforme E-learning (“My E-learning”).

Vous vous êtes inscrit à une salle de classe virtuelle?

1. Vous recevez un e-mail de confirmation automatique – comme d’habitude – contenant plus d’information.
2. Une salle de classe virtuelle se tient via une plateforme e-learning différente de nos webinaires EN DIRECT et À LA DEMANDE
3. Dès lors, un identifiant ou un lien vous sera envoyé le jour avant la date de la salle de classe virtuelle (vous n’accédez donc pas une salle de classe virtuelle via la plateforme e-learning habituelle de notre site web !)

Vous avez indiqué être intéressé pour un séminaire ou webinaire? 

Nous vous tenons informé sans engagement dès que le séminaire ou webinaire est disponible!